joi, 17 iulie 2014

Jungla politică

Ieri scriam despre fiara politică Traian Băsescu. Mai scrisesem un pamflet cu vreo 10-15 ani în urmă despre două căţele, unde pur şi simplu vorbeam de moravurile şi năravurile a două javre, fără să dau nume, nici lucruri concrete, nici nimic... Era un pamflet zoologic, ca să zic aşa. Ei bine, două fătuci handicapate în felul lor s-au simţit vizate, m-au dat în judecată pentru calomnie şi insultă şi o procuroare plus o judecătoare, plus altă procuroare plus încă trei judecătoare m-au condamnat şi am dat ca prostul 100 de milioane de lei din vremea aceea. Procesul lui Kafka la Argeş!
Ei bine, scriind eu ieri că preşedintele ăsta, mai ilegitim decât Bercea Mondial ca mitropolit al Olteniei, este o fiară politică, mă aşteptam la un alt proces, pe care-l puteam pierde mai facil decât pe cel de mai sus. Ei bine, la câteva ore după ce-am postat tableta pe blog, m-a salvat  însuşi nesimţitul ăsta de la Cotroceni, care s-a autodenumit lup în gura căruia a băgat-o pisicul Ponta pe candida ministresă a Finanţelor.
Iată în ce junglă politică trăim!

P.S. Mă duce gândul la rafinamentul cu care se mai face acum trafic de influenţă... Un consilier de la Cotroceni a scris anul trecut într-un ziar patru (4) articole, şi ale proasteee, scrise cu piciorul stâng. Ei bine, drepturile de autor de la ziarul aflat în pragul insolvenţei au fost de 126 000 de lei, adică de 1,26 miliarde vechi! Vă vine să credeţi? De ce-ar da un ziar aproape falimentar, care-şi plăteşte (prost!) redactorii cu trei luni întârziere, 30 000 de lei pe un articol? Aud?

Niciun comentariu: