miercuri, 6 august 2014

Au păr pubian candidaţii la Preşedinţie?

Preşedintele Traian Băsescu, preşedintele ultimelor 100 de zile, nu se dezminte, arată că dacă nu poate că să contruiască, ştie genial să distrugă. L-am auzit ieri spunând că va face dezvăluiri incendiare despre unii din  candidaţii la prezidenţialele din toamnă. Cu cuvintele lui, îi va dezbrăca public!
Mi-a venit să intru sub masă de ruşine, amintindu-mi o scenă din copilărie. Pe izlazul de la marginea satului îşi întindeau corturile vară de vară două şatre de ţigani nomazi. La un moment dat, o şatră a răpit o ţigăncuşă de 11 ani de la şatra cealaltă, măritând-o cu un puradel cam de-aceeaşi vârstă. Mă rog, chestie obişnuită la ţigani, dar care atunci mi s-a părut un roman de aventuri ruşinoase, eu însumi având vârsta protagoniştilor. După scandaluri zgomotoase de răsuna Plaiul Cloşani mai ceva ca la revoluţia lui Tudor Vladimirescu, fetiţa a fost salvată, salvată de la măritişul cu puradelul din şatra adversă, dar plimbată prin sat de mama ei care-i ridica fusta pe unde se afla un pâlc mai mare de oameni şi le arăta goliciunea fetei: "Uitaţi-vă, n-are nici floci la p..., cum s-o mărit?"
Ei bine, când dl. preşedinte îi aşteaptă la colţ pe candidaţi cu dosărelele alcătuite de servicii, dar mai ales când a zis că-i va dezbrăca public, gândul mi-a zburat la scena ţigănească din copilărie.
Până acum, credeam că avem de ales candidatul cu cojones (e valabil şi pentru doamna Monica Macovei!). Acum înţeleg că trebuie să-l alegem pe cel cu păr pubian. Abia aştept să-i dezbrace dl. preşedinte, să-i vedem pe cei care n-au păr pubian!

2 comentarii:

Sorensen spunea...

Până la devoalarea dedesubturilor, constatăm că cei mai mulţi dintre catindaţi au, deja, păr...pe limbă!

Augustin spunea...

Tot e ceva. Asta poate fi de bine, nu?!