vineri, 8 august 2014

Eu şi Dan Voiculescu - oameni fără avere

O precizare. Nu mă bucur niciodată de răul altuia, deci nici de intrarea la răcoare a cuiva. În acelaşi timp, nu mă pot abţine să nu spun ce gândesc. Deşi mi-e somn de pic, scriu aceste rânduri cu o jumătate de oră înainte de a se da sentinţa în procesul-maraton al lui Dan Voiculescu, tocmai pentru a nu se interpreta că-i dau cu sâc! Ar fi o mizerie din parte-mi.
Dar, săptămâna trecută l-am văzut la televizor spunând senin: "Eu nu pot fi acuzat de spălare de bani pentru că eu n-am avere!" Hm! Am avut un sentiment de compasiune faţă de el. Şi de solidaritate. Mai există unul ca mine, fără avere. Ca să duc solidaritatea mai departe, cum s-ar putea ca dl. Voiculescu să aibă timp de meditat, îi pun următoarea întrebare: Miercurea trecută, când pleca la proces, a avut ceva în frigider să-şi facă un sandviş? Eu ţin minte bine că miercuri dimineaţa am vrut să-mi fac un sandviş pentru serviciu. Frigiderul meu avea grătarele goale-goale, că aveau loc să se lăfăie pe ele 100 de mititei ca pe-un grătar de la târgul de la Domneşti. Vreo bucată de salam, de brânză, de caşcaval, de ceva... - ioc! Şi nici vreun ban până luni. Gândul m-a dus brusc la colegul meu de suferinţă Dan Voiculescu. Dacă nici el n-o fi avut?
Şi totuşi, din ce-a apărut în presă din faimosul proces, cât mă pricep şi eu, am înţeles că lucrurile au stat cam aşa: el a cumpărat de la stat o vacă de 500 de kilograme cu 12 lei, deci cu echivalentul a mai puţin de un kilogram. Atunci, de ce-i mai chinuie pe băieţii ăia de la Antena 3 să dezbată că judecătorii sunt blonzi, că procurorul are chelie, iar Curtea de Apel nu are aer condiţionat?!

Un comentariu:

Augustin spunea...

Eu nu mă bucur. Dar, dacă s-a ajuns în sfârşit aici, ei bine, de acum trebuie făcută curăţenie. Mai ales că statul începe să şi recupereze prejudiciile. Au fost condamnaţi 12 astăzi? E loc pentru cel puţin 1000. ICA nu e una din marile privatizări. Să se treacă urgent la alea mari şi cine a jefuit să-l însoţească pe Voiculescu.