miercuri, 13 august 2014

Prezidenţiale - privitor ca la teatru

Chiar dacă oficial e vacanţă şi - tot oficial - ne merge bine, ne aflăm totuşi în plină campanie electorală pentru prezidenţiale. Slavă Domnului, printre protagoniştii alergând după Cotroceni eu n-am nici un favorit, deci mă uit la spectacol ca la spectacol, sunt deci privitor ca la teatru. Şi ce văd?

* Că Johannis este bănuit că s-a întâlnit cu Băsescu. Mă uit nedumerit că se minte şi se dezminte, se zice şi se dezice, se fac emisiuni tv pe temă etc. Întreb: un candidat la preşedinţie n-are voie să se întâlnească într-o seară la o bere cu unul, cu altul?

* Că Elena Udrea e acuzată chiar de Elena Băsescu, pretina ei cea mai brunetă, că interzice pemepiştilor din teritoriu să strângă semnături pentru candidatul Cristian Diaconescu, ca să poată candida ea, blonda Elena Udrea. Iar sunt nedumerit. De ce să se băşice infanta Băsescu? După modelul ilustrului său tată - "Dragă Stolo!... - s-ar înregistra episodul "Dragă Cristi!..."

* Că Dan Şova e urmărit de DNA probabil pentru a se ajunge la prezidenţiabilul Victor Ponta. Parcă-l văd hăhăind pe Băsescu printre gratiile de la ferestrele DNA: "Victor Viorel, uite pisica! Hă-hă-hă!"

* Că Monica Macovei a şi ieşit să spună că Şova, omul lui Ponta, cum v-am spus, a făcut, a dres, sunt infractori bla-bla-bla!...

După Sfânta Maria vom reveni cu spectacolul prezidenţialelor. Aşteptăm dezbrăcarea în public a candidaţilor promisă de Băsescu.

Niciun comentariu: