vineri, 12 septembrie 2014

Guţă - Băsescu, afinităţi elective

         Venind acasă de la serviciu, o găsesc pe soacra mea râzând cu gura până la urechi. E bine, îmi zic, râsul face bine la 83 de ani ai ei. Dar, peste vreo jumătate de oră râde tot mai tare şi aproape să se înece. Intru în panică. Merg în camera ei şi-o găsesc uitându-se la televizor. Pe ecran, o ţigancă urla de mama focului. Cu o remarcabilă putere de sinteză, soacra mea mă lămureşte. Manelistul Nicolae Guţă a avut la viaţa lui foarte multe neveste şi amante, că nici el nu le mai ştie numărul. Tuturor le-a făcut şi copii, tot aşa, unii zic c-ar avea 10, alţii că 12, alţii că nu se ştie exact. Ei bine, acum Guţă (acest Suleyman Magnificul ţiganilor) a rămas la două femei: una este nevasta asta de pe ecran, o ţigancă moldoveancă din Focşani, şi alta - o amantă blondă, Mădălina, supranumită Beyonce de România sau de RRomania. Blonda i-a făcut acum două săptămâni ultimul vlăstar lui Guţă, o fetiţă frumoasă, dar nevasta îi ocărăşte la televizor şi pe bărbat (bip-uri peste bip-uri în emisiune), şi pe amanta lui căreia-i zice Biocard sau Biocara, că nu se înţelege prea bine printre răcnete. Şi asta ţine de o săptămână, iar Guţă râde şi vrea să le împace. Prilej de veselie pentru soacra mea...
Hm! Am o senzaţie de deja vu!...

         Păi, Băsescu chiar a avut muieret politic gârlă, grămezi de carne de partid şi de stat: Anca Boagiu, Sulfina Barbu, Roberta Anastase, Lavinia Şandru, Raluca Turcan, Adriana Săftoiu etc. A rămas la două în cele din urmă: Monica Macovei cea brunetă şi blonda Elena Udrea, un fel de Beyonce II de România (ca să o deosebim de cea a lui Guţă). Amândouă vor să fie în graţiile preşedintelui la apus, iar Suleyman Magnificul de la Cotroceni o găseşte necinstită pe Monica, preferând-o pe Elena care nu minte şi, mai ales, are o rezistenţă fizică remarcabilă.

         Când se termină paranghelia cu Guţă, începe aia cu Băsescu şi soacra mea, Slavă Domnului, nu se plictiseşte deloc.

2 comentarii:

Draga Prietene spunea...


Draga prietene

Dupa discutia telefonica

m-am opintit de trei ori
in ultima juma' da ora

sa pun un comentariu la postarea ta
sa te impresionez,
unul shoc ,
idee in premiera
un altfel de Elegia X-a
ceva care sa-l faca pe Plesu sa ma sune.

ce pot sa zic e ca

vai de capul nostru

ai urla
dar parca nici glas nu mai e
ai plange ,dar .
te-ai schimonosi,
de parca totul e inert

Augustin spunea...

Prietene, să ne veselim, că trăim într-o ţară zglobie!