sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Nu toţi senatorii au probleme cu justiţia

      În aceste zile în care parlamentarii merg la DNA mai des decât la Palatul Parlamentului (unii uitând să şi mai plece de acolo), descopăr cu stupoare că încă mai există câte un senator care nu are probleme cu justiţia. Unul este Ioan Iovescu, senator de Timiş. El este, în schimb, profet, ba chiar unul patriot, care nu mai poate de grija ţărişoarei.
      Ei bine, o lume întreagă se tot întreabă de luni bune ce s-a întâmplat cu Crin Antonescu care a dat cu piciorul la funcţia de preşedinte al PNL şi al României şi s-a retras într-un semianonimat. A fost el şantajat cu ceva cumplit? Ce secrete ascunde biografia lui? etc. etc. Aflăm, în sfârşit, secretul de la domnul senator Ioan Iovescu de la Partidul Poporului DD:


      "Poate o să mă luați în derâdere, dar a existat o profeție de câțiva ani, că dacă vom avea un președinte cu nume de floare, și era posibil să avem, dar era rău în România. Eu am avut discuția asta cu Crin Antonescu și i-am spus foarte serios: «pe mine Dumnezeu m-a ajutat și are un plan cu mine și trebuie să vă spun că dumneavoastră aveți mari șanse să ajungeți președintele României, dar eu vă spun că există profeția asta și dumneavoastră luați în calcul ce veți face de aici încolo. Cum veți faceți să fiți președinte și România să meargă bine, din moment ce profeția spune că o să meargă prost?» Asta l-a determinat să se retragă din cursă".
      Acum am înţeles: şi Crin Antonescu este un patriot aprins. Din patriotism s-a retras, de fapt. Bravo!
      Întrebare: dar dacă vom avea un preşedinte cu nume de păsărici la mansardă va fi bine? Pentru că iată, deocamdată există un senator care n-are probleme cu justiţia. El are probleme doar cu mansarda!

Niciun comentariu: