vineri, 20 februarie 2015

Un mandat, două mandate

       Se poate verifica în aceste peste 1300 de postări ale mele, că nu dau în oameni căzuţi. L-am făcut albie de porci, dar cu umor însă, pe Gigi Becali, cât a fost number one în România. După ce-a ajuns la Poarta Albă, m-am abţinut. Abia-l aştept în libertate. Şi mulţi, mulţi alţii.

      L-am considerat căzut şi pe Traian Băsescu şi-am hotărât să nu-l mai atac deşi nu-l voi uita toată viaţa pentru cum mi-a strâmbat destinul. Şi n-aveam de gând să mai scriu despre el. Dar, acum îmi dau seama că nu e căzut şi nu se lasă. E un leu doar rănit, din păcate nu mortal, şi rage ca un bezmetic. Cică spaţiul public nu-l lasă să tacă şi atunci iese la televiziuni să-şi apere mandatul. Ce mai mandat! Porcul de câine! Iată cum îmi piere umorul!

     Probabil c-a vrut să zică mandatele, că au fost două, amândouă de căcat. M-am felicitat totdeauna că nu l-am votat la niciunul. De parcă ar mai conta.

     Şi ce apără monstrul ăsta mongoloid? Ce s-a realizat meritoriu în mandatele astea de râsul Europei?

     * Cică, sistemul judiciar independent. Ăsta pe care-l ataca Elena Udrea acum? Ăsta pe care însuşi rahatul de fost preşedinte TB îl pune la îndoială?: Dacă Elena Udrea va fi lăsată să-şi demonstreze nevinovăţia!... Păi, sistemul dacă e bun lăsat de el, cu procurori şi judecători numiţi de el, atunci e bun şi punct. Sau nu?

     * Poate că e un succes faptul că ţara a fost condusă 10 ani cu ajutorul neprecupeţit, public şi pe canapele în penumbră, al pupilei blonde care abia ieşise din mahalaua Pleşcoiului, dar mahalaua n-a ieşit din ea nici acum?

     * Un alt succes în mandatul marinarului veneric: pe când el trimitea afară 30 000 de medici plus trei milioane de alţi diverşi profesionişti, închidea spitale, el manipula şi şantaja serviciile şi politicienii prin pupila lui.

      * Sau trebuie să-şi apere mandatul/căcatul pentru că atunci când tăia cele mai mici din Europa, de altfel, salarii şi pensii, camarila lui jefuia bugetul şi fondurile europene cu sute de milioane de euro, după cum se dovedeşte în aceste zile.

      * Cu ce se ocupa preşedintele jucător în mandatele lui: înfiinţa televiziuni, care să-i cânte ode, cu şpăgi de sute de mii de euro prin intermediul generalilor SRI. Asta apără?

      * Şi ce mai apără? Faptul că o piţipoancă şefă de Parchet mergea la el s-o pârască pe-o altă şefă de Parchet: "Dom' 'văţător, Luluţa mi-a dat cu băţul peste degete şi se pupă cu Gigel în recreaţia mare!" Treabă mare de preşedinte!

      * În ziua în care marinarul fost client înveterat al venericelor prin porturi la Atlantic dă lecţii profesorilor universitari, îl primeşte la un whisky la Cotroceni pe un mic şobolan de presă pe nume Radu Morar să-i salveze televiziunea de apartament cu ajutorul directorului SRI!

      Am putea continua. Astea sunt mandatele de 10 ani ale unui marinar beţiv, curvar, şantajist, corupt, jefuitor şi total iresponsabil. Asta vrea să apere. Îi doresc succes, dar întreb cu disperare: mie cine-mi dă înapoi aceşti 10 ani distruşi de un zurbagiu de nivel mondial?

Niciun comentariu: