miercuri, 20 mai 2015

Asociaţia Proştilor Anonimi, scuze către Serviciul Inteligent de Jaf Truică-Sârbu-Udrea et co.

       Cum Germania îşi cere scuze şi după 70 de ani pentru atrocităţile lui Hitler, aşa mă simt nevoit să mă fac purtătorul de cuvânt al Proştilor anonimi şi să cer scuze istorice grupului Truică-Sârbu-Udrea et co. Grupul acesta a luat împrumuturi de zeci de milioane de euro de la BRD şi au uitat să le înapoieze. Eu am luat în 2006 un împrumut de la BRD de 23.140 de lei (contravaloarea unui Logan). Până acum am restituit 44.318 lei şi mai am de restituit încă 4.741 de lei. În total, deci, trebuie să dau băncii franceze aproape 50 000 de lei pentru un Logan. Şi-i dau cu voioşie. N-am întârziat plătirea ratei absolut niciodată în cei nouă ani. Aş merita premiul de prost şef, adică de prost ca noaptea, de prost grămadă. De multe ori, stau şi la coadă de 10-12 oameni să plătesc rata, pentru că personalul de la ghişee s-a tot subţiat pe an ce trece.
       În aceste zile, când văd ce jaf a fost la BRD, cu împrumuturile de milioane de euro ale lui Truică, Roşca Stănescu, Elena Udrea şi Adrian Sârbu, înţeleg perfect că noi, Asociaţia Proştilor Anonimi am mai salvat banca de la faliment. Ne cerem scuze Grupului Inteligent de Jaf Naţional Truică et co. că n-am putut mai mult. Am făcut şi noi ce-am putut. Să mai aştepte puţin până trece zarva asta, în timpul ăsta noi ne plătim cuminţi ratele, apoi - când se mai strâng bani la teşcherea - ei pot să mai dea câte un tun de milioane de euro. Că vorba aceea, proştii cu proştii cei mulţi şi inteligenţii cu cei de teapa lor, puţini şi hrăpăreţi.

2 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Maestre DAD,
Eu am vrut să împrumut de la CEC 45 000 de lei. CEC-ul și-a oprit 3000 de lei comision, 3000 de lei pentru asigurare - sume pe care nu le voi mai vedea! - și mi-a dat 39 000. Pentru banii ăștia am plătit, timp de opt ani, aproape 70 000 de lei. Mai am doi ani de rambursare și voi plăti cu totul în jur de 90 000 de lei. Am fost strâns cu ușa, am avut mare nevoie și n-am știut dinainte la ce mă expun. Dar ar trebui să existe o lege prin care criminalii ăștia, ca și hoții care de care pomenești, să fie ciomăgiți, în piețe publice, până la leșin.

Augustin spunea...

Asta e, dragă Şerban. Noi, marea masă a proştilor anonimi ţinem băncile, iar băncile împart profitul cu numărul mic al băieţilor deştepţi din politică. Din păcate, eu nu mai sper că se va face dreptate. E junglă şi trebuie să ne descurcăm pe cont propriu şi să încercăm să nu mai ajungem la mâna bancherilor.